tirsdag 9. november 2010

Dukkeseng




Jeg var på loftet hos mamma og pappa og fant igjen ei dukkeseng jeg hadde da jeg var lita. Senga er hjemmelaget av bestefaren min, så jeg tenkte det var gøy at Ine kunne få den. Men den trengte et par strøk med maling. Jeg startet å male i helga, og fikk malt et strøk. Jeg er hjemme med Ine i dag. Hun er i skikkelig dårlig form, vi var hos legen og hun hadde en skikkelig infeksjon i kroppen som bare må gå over av seg selv, så da fikk jeg litt ekstra tid som jeg kunne bruke til maling. Hun har nå sovet snart 4 timer, så det tyder vel på at hun absolutt ikke er i form. Sove er ikke noe hun er kjent for å gjøre for mye av. Da er det bare å ta tiden til hjelp både i forhold til at Ine skal bli frisk, og at senga skal tørke. Jeg sydde sengetøy til senga forrige uke, så det blir gøy å få den ferdig. Ine er veldig glad i dukkelek om dagen.:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar